czwartek, 20 czerwca 2013

Bielenie komody, która była kiedyś niebieska...

U.: Postanowiłam zmienić kolor komody tak aby jej barwa pasowała do przerobionych na biało krzeseł...

Tak wyglądała przed metamorfozą:



Krok 1

Najpierw użyłam środka 3V3 do ściągania starych powłok, smarowałam powłokę mebla kilka razy aby uwidocznić jego fakturę. Należy pamiętać, że środek jest bardzo żrący i śmierdzący więc trzeba go używać w rękawiczkach i przy otwartym oknie... Następnie wymyłam komodę z wszelkiego kurzu, plam i przetarłam papierem ściernym.





Komodę malowałam farbą akrylową do drewna i metalu firmy Dulux.  Kolor jaki wybrałam to pastelowa orchidea. Wyszła mi ładna, złamana biel. Malowałam przy użyciu kuchennej gąbeczki i wody i co ważne malowałam wzdłuż słojów...w sumie położyłam dwie warstwy farby w odstępach około 6 godzin.

Tak wygląda mebel po zmianach:




  


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz